Поради щодо продажу реклами

Тут поради щодо ціноутворення, частоти публікації реклами тощо.


ЯК ФОРМУВАТИ ЦІНУ РЕКЛАМИ?

Стандартна ціна реклами — це кількість підписників на каналі поділена на 20. 

Наприклад, канал на 4 000 підп. має ціну на рекламу 200 грн. 

Вартість реклами може мінятися (рости або падати) залежно від активності й тематики каналу, частоти реклами, умов розміщення тощо. 

  • Зазвичай канал розміщує рекламу двічі на тиждень, тримає у топі стрічки близько 6 годин, а на каналі — близько 3 діб, якщо Ви розміщуєте рекламу рідше, тримаєте довше у топі та на каналі, то можете підняти ціну і навпаки.
  • Якщо у Вас блог, Ви самостійно пишете рекламний допис, орієнтуючись на власну авдиторію, або інтегруєте його в канал, то ціна реклами може бути вища.
  • Для комерційних проєктів або не каналів (сайтів, інших соцмереж тощо) є сенс ставити вищу ціну, адже вони готові платити більше і реклама у Вас принесе їм значно більше, аніж звичайним каналам. 
  • Ціна для російських каналів може перевищувати десь у 5 разів поточну Вашу вартість реклами для українських каналів. Реклама на російському ринку дуже дорога, а тому вони прагнуть купувати її в українців навіть за таку ціну. Для адміна це гарна змога заробити — до того ж це формує гордість за нашого підписника, адже він для нас цінний. Головне — не зловживати продажами для росіян, бо так український Телеграм дуже просяде.
  • Орієнтиром може бути ціна одного перегляду на рекламі, а саме 10 коп./перегляд.
  • Ціну завжди формує попит: якщо Ваш канал має, наприклад, 5 тис. підписників і у Вас готові купити рекламу за 5 тис. гривень — то нема сенсу ставити нижче. Головне, щоб і Ви, і рекламодавець були задоволені.


НЕ ПРОДАВАЙТЕ РЕКЛАМУ З ФІКСОВАНОЮ ЦІНОЮ ЗА ПІДПИСНИКА

Часи, коли підписник легко виходив за копійки, в минулому. Середня ціна зараз може сягати 10 грн за підписника. Все залежить від того, наскільки хороший у вас канал, наскільки вдалий рекламний допис, яка активність на каналі, де ви рекламуєтесь і ще дуже багато чинників... Якщо зараз новий підписник вийде по 2 грн — вам уже пощастило.

З поганої реклами на поганий канал можуть перейти одиниці, хай навіть вона збере кілька тисяч переглядів. Але ж люди не хочуть морочитись і писати гарний контент з привабливою рекламою. Простіше заплатити, щоб їм просто насипали підписників. Таким людям вигідно купувати не допис на каналі, а людину, що на них підпишеться. 

Рекламодавець може купити за 100 грн пост на каналі, але з поганою рекламою та контентом на нього підпишеться людей 6-8. Краще він купить по 2 грн 50 нових людей за ті ж 100 гривень. Вам як адміну вигідніше продати рекламний допис і заробити 100 грн, аніж продати по 2 грн сім підписників і заробити 14 грн.

У нас і так реклама дешева, а тут ви ще й продаєте підписника, вважай, за безцінь. Не віддавайте рекламу задарма — продавайте рекламний пост, а не підписників. Це ж ваші гроші.


РЕКЛАМУ В КАНАЛІВ, ЩО БРАЛИ УЧАСТЬ У ГІВАХ ЧИ ПРОВОДИЛИ КЛІКБЕЙТНУ РЕКЛАМУ, КУПУЙТЕ НА СВІЙ СТРАХ І РИЗИК

Коли канал проводить гів, на нього підписуються почасти, щоб виграти приз. Такі люди не заходять потім на канал. Не реагують на рекламу. Це мертва аудиторія. З реклами, купленої на такому каналі, ви не отримаєте нових підписників. 

Подібна ситуація і в каналів, що рекламувалися через клікбейт. На такі канали люди підписуються або випадково, або щоб отримати відповідь на задачу, продовження історії чи приголомшливий контент абощо. Потім на ці канали вони не заходять і на рекламу теж не реагуватимуть. Це мертва аудиторія. З реклами, купленої на такому каналі, ви не отримаєте нових підписників.


ЧИ Є СЕНС КУПУВАТИ РЕКЛАМУ В РОСІЙСЬКИХ КАНАЛІВ?

Росіяни української мови не знають і Україна їх не цікавить. Вони не будуть підписуватись на канал, який ведуть українською мовою. Звісно, певний процент українців серед них є, та зважаючи на значно вищу вартість реклами й надзвичайно низький прихід — новий підписник вам буде коштувати дуже дорого.

Ліпше купувати рекламу в українських каналів — це надійно та значно вигідніше.


ЯК ЧАСТО НА КАНАЛІ МОЖНА РОЗМІЩУВАТИ РЕКЛАМУ?

Від каналу до каналу все може бути по-різному. Десь підписники можуть бути лояльні до реклами, а десь навпаки. Очевидно, що реклами не має бути більше за звичайні дописи, а також не варто робити кожен другий допис рекламним.

Орієнтиром може бути співвідношення на 5-10 дописів один рекламний.

Якщо у вас щодня виходить по 10 дописів, то можна ставити рекламу хоч щодня, а коли у вас по 2 дописи в тиждень, то ліпше й рекламу раз на тиждень. Що частіше Ви публікуєте рекламу, то пасивнішими до неї стають підписники, а тому варто тримати баланс.